Businessreading For Dummies

Laatst ontving ik een fascinerende vraag via LinkedIn: “Wat is een Businessreading?” Iemand kende wel het concept van ‘readings’, maar Businessreading was een nieuw terrein.

En ik geef toe, het concept klinkt misschien als een mysterieuze cocktail van zakelijk jargon en spirituele inzichten, maar het is verrassend down-to-earth en uiterst nuttig.

Wat als je je bedrijf niet alleen kan doorlichten met spreadsheets en marktanalyses, maar ook door de energie te ‘lezen’ die het uitstraalt. Dus nee, in een Businessreading gaat het niet over het doorbladeren van managementboeken op zoek naar geheime formules, maar over het gebruik van een energetische radar om de onderstroom van je onderneming te scannen.

In mijn bedrijf bied ik een unieke mix van zakelijk inzicht en diepgaand persoonlijk advies door 1-op-1 coaching van topmanagers en bedrijfseigenaren te combineren met de Businessreading. Waarom? Omdat deze unieke aanpak direct helderheid biedt over waar je bedrijf staat en wat het nodig heeft, zonder dat je daarbij bakken met geld en kostbare tijd verliest.

Voor wie nu denkt: “wat is dit voor zweverig gedoe of klinkt vaag,” . Tijd voor Businessreading voor Dummies – en dat is niet denigrerend bedoeld.

Veel mensen vertrouwen vooral op hun vijf basiszintuigen, maar er is meer. Ons zesde zintuig, dat is als een antenne die de meest specifieke vibes oppikt, kan je inzichten geven die je met het blote oog of oor mist. En nee, het is geen magie of een aangeboren talent – het is iets dat je kunt ontwikkelen, zelfs als je een scepticus bent zoals ik.

De Businessreading is een bedrijfsscan op basis van een zintuiglijke waarneming.

Het is in feite een scan van je bedrijf, maar dan op een niveau waar meeste bedrijfsanalyses niet bij komen. Het brengt een mate van bewustzijn en gebruik van unieke informatie aan het licht die, als aanvulling op de harde feiten en cijfers, leidt tot scherpere besluitvorming.

Deze inzichten helpen je bij het uitstippelen van een strategie, het maken van keuzes, en het implementeren van de juiste managementacties.

En hoe gaat dit in zijn werk?

Simpel. Als de bestelling is geplaatst, wordt de businessreading ingepland. Het mooie is, in deze wereld van energie hoef je niet fysiek aanwezig te zijn. De energie zit in de naam van je bedrijf en die van jou als eigenaar.

De resultaten krijg je via e-mail en WhatsApp, waarna we een moment prikken om alles door te spreken, of dat nu telefonisch is of via Zoom.

Je intuïtie in zetten in je bedrijf is wat deze tijd nodig heeft. Het concept kan ongrijpbaar lijken, maar als je bedenkt dat veel succesvolle ondernemers juist uitblinken door hun scherpe instincten, intuïtie, hun manier van denken, en hoe ze zich presenteren, dan zet dat misschien alles in een ander perspectief.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen, stuur deze dan in een email naar info@ivonnevandis.nl.

Laat een reactie achter





Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.