Skip to content

Businessreading For Dummies

Businessreading for Dummies gaat niet over hoe je management boeken het beste kunt lezen maar over een energetisch waarnemingsinstrument om een bedrijf te scannen.

In mijn bedrijf combineer ik 1-op-1 coaching van executives en bedrijfseigenaren met de businessreading. Reden voor deze combinatie is dat er in een businessreading gelijk inzichten over de actuele situatie naar voren komen, waardoor er zonder veel tijd-en geldverlies direct iets aan gedaan kan worden.

Dit is voor outsiders nog steeds vage taal.

Daarom tijd voor Businessreading voor Dummies, niet beledigend bedoeld uiteraard.

Einstein zei het al “Alles is Energie”.

Jij, ik, jouw bedrijf, jouw medewerkers, jouw klant, jouw omgeving, jouw gedachten, alles is energie. En nu komt het interessantste; energie bevat informatie die je door je zesde zintuig te trainen kunt waarnemen.

Veel mensen gebruiken alleen hun eerste 5 zintuigen (zien, horen, voelen, ruiken en proeven). Het 6e zintuig omvat de zogenaamde voelhorens en antennes waarmee zeer specifieke informatie over de energie van een persoon of organisatie verkregen kan worden.

Dit geeft meteen antwoord op een veel gestelde vraag of het een gave is wat ik doe. Nee, het is te trainen.

De Businessreading is een bedrijfsscan op basis van een zintuiglijke waarneming.

Uit ervaring blijkt dat bewustwording en gebruik van deze informatie, als aanvulling op de tastbare informatie die je als ondernemer tot jouw beschikking hebt, tot betere beslissingen leidt.

De informatie helpt je om;

· een strategisch plan uit te zetten

· om keuzes te maken

· om de juiste management interventies te plegen

HOE WERKT HET?

Na ontvangst van de bestelling wordt de businessreading gepland. En omdat alles energie is hoeft de eigenaar niet aanwezig te zijn bij de Businessreading. De informatie zit op de energie van de naam van het bedrijf en de naam van de eigenaar.

De opname van de businessreading wordt per email of whatsapp naar de ondernemer gestuurd. Daarna wordt een afspraak ingepland om de reading te bespreken via de telefoon of Zoom.

De zakelijkheid van ondernemen met een intuïtieve inslag.

Deze informatie kan ontastbaar voor je zijn, maar als je bedenkt dat de meest succesvolle ondernemers zich vaak onderscheiden door hun uitstekend ontwikkelde onderbuikgevoel, discipline over hoe zij denken en de wijze hoe zij komen opdagen, dan werpt dat wellicht een heel ander licht op de zaak!

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen, stuur deze dan in een email naar info@ivonnevandis.nl.

Laat een reactie achter





Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.